Egy századfordulós bérház impresszív, öt méter belmagasságú földszintjén helyezkedik el az URBA koncepciója alapján megvalósult Nanushka bolt és kávézó a főváros reprezentatív bevásárlónegyedében. Nyers, lecsupaszított falak között, a belvárosban kapott helyet a Nanushka boltja, ami nemcsak designer multibrand üzletként, hanem kávézóként is funkcionál. Utóbbi a szónak abban a századfordulós, nagyvilági értelmében, melyben a kávézó, vendégei számára egy fogadószobává kiterjesztett nappali, ahol a vendégek otthonosan mozoghatnak. A koncepció alakításánál fontos szempont volt az otthonos miliő megteremtése, amiben a márka személyisége a legmeghatárózóbb tényező. A tervező és megrendelő szoros együttműködésben választotta ki a felhasznált anyagokat, közösen válogatták a megvásárolt bútorokat is, sőt, az aktuális kollekció mintatervei jelennek meg egyes mobiliákon. Egy másik kiindulási pont a kozmopolita életérzés megragadása volt: a napsütötte, egzotikus tájak hangulatát idézik a falakat lágyító natúrszínű vásznak, nádszövetek, cserepes banánfák. Ez a kényelmes hanyagság, a hatalmas mocsárszín bársony fotelekkel, homokszínű téglákkal, fakó perzsaszőnyegekkel, a klasszikus modernizmus időtlenségével párosul. Formavilága visszaköszön a székek, asztalok, sztenderek vonalvezetésében, a galéria maga is egy modern vitrinként épül a térbe. Egy nyugalmat sugárzó, kozmopolita élettér jött létre, ahol maximálisan érvényesülnek a megrendelő igényei, akár az egyedi polcrendszerek funkcionalitását, akár a márkaüzenet élményszerűsítését tekintve. Ez az első üzlet Magyarországon, ami a legfrissebb nemzetközi trendekre reflektálva elmozdítja a fogyasztásorientált térrendezés súlypontját egy sokkal kifinomultabb irányba. Ahogyan a ruhák is, a berendezés minden részlete, a speciality kávé illatával, napjaink tudatos vásárlóihoz szól.

Fedezd fel az 
 által készített további tartalmakat.