A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. új irodájának belsőépítészeti tervezése 2021 júniusában került irodánkhoz, ahol az előkészítésben, az új bérlemény kiválasztásában és az előzetes igényfelmérésben a CBRE, mint Projekt Manager volt segítségünkre. Az egyeztetési folyamat eredményeként a megrendelő a korábbi Dózsa György úti irodájuk után egy praktikusabb és kompaktabb új építésű iroda bérleményt választott az ATENOR által fejlesztett Aréna Business Campus területén.

A gondos előkészítésnek köszönhetően a megrendelő már konkrét igényekkel, nagyságrendileg pontos büdzsével és kész ütemtervvel, illetve saját brandbook-al érkezett, így a tervezés érdemi része gyors tempóban haladt.
Az új iroda tervezésénél figyelembe vettük a frissen kiépülő bérleményi zóna adottságait, annak műszaki alap paramétereit, a kiépítő által biztosított világítást és mennyezeti struktúrát- majd ezt visszafogott, anyagszerű, néhol ipari egyszerűségű belsőépítészettel egészítettük ki, hogy a projekt költségeit a lehető legoptimálisabb szinten tudjuk tartani.

Célunk volt, hogy a forgalmazott brandek a belsőépítészetben integráltan jelenjenek meg, ne csak feliratokon találkozzunk velük. Erre jó példa a recepciós pult, ahol a HEINEKEN ikonikus üvegpalackja tömegesen jelenik meg íves nagyvonalú pultot formálva, ahol az enyhén döntött üvegek a kínálás gesztusát jelenítik meg. A márkákról elnevezett különböző méretű tárgyalók grafikailag, illetve padlóburkolatunkban finoman eltérnek az alap designtól, de egymással rajzolatukban és textúrájukban megegyeznek.

Mivel a megrendelő multibrandként működik – azaz több gyárat összefogva több különböző termékkel jelenik meg – kerestük azt az egységes alaphangulatot, ami megfelelő háttérként szolgálhat az iroda egész területén. Végül ezt az ”ipari hangulatot” az általános irodai oldalfalakon jelenítettük meg kezeletlen betonfelületek alkalmazásával. Ezeken a részeken nem terveztünk plusz burkolatokat és nem festünk, ami költségcsökkentő, ugyanakkor erős gesztus. Másik példa a költséghatékony designra, egyben egyik kedvenc részletünk: a tűzszakaszhatárokon beépített piros tűzgátló ajtók tudatos használata, mely szintén nem járt többletköltséggel viszont pont jókor és jó helyen jelenítik meg az arculati piros színt.

Nagy örömünkre szolgál, hogy a HEINEKEN csapat az átállás időszaka után elégedetten vehette át új irodáját, ahol közel 1200 m2-en számos, a mindennapi munkát segítő funkcióval felszerelt irodában folytathatja hasznos tevékenységét mindannyiunk megelégedésére!
Egészségünkre!

Fedezd fel az 
 által készített további tartalmakat.