Pár év alatt multikulturális találkozóhellyé vált a debreceni egyetemi campus, ahova mára több mint 120 országból érkeznek diákok. Erre az új kihívásra reagálva épült meg az új Learning Center, ahol a hallgatók közösen tölthetnek időt, és amely lehetővé teszi a különféle kulturális háttérrel rendelkező diákok közötti kapcsolatok kialakítását. Bényei István és Halmos Sarolta belsőépítészeti koncepciójának központi motívuma a spirál, amely számos nép kultúrájának ősi szimbóluma. A spirál a szimbolikus jelentésen túl funkcionálisan is illeszkedik az egyetem mindennapi életének rituáléihoz: a könnyű és rugalmas használat érdekében a hallgatók és tanárok örvénylő mozgása, az előadások és órák változatos időbeosztása befolyásolta a terek kialakítását. A széles pultokkal ellátott nyitott terektől az elválasztókkal elrejtett intimebb, kollaboratív helyszínekig a tervezők olyan közösségi csomópontokat hoztak létre, amelyeket a fiatalok csoportjai többféleképpen tudnak használni, és amelyek elősegítik a kapcsolatteremtést. A mobil ülőhelyek, a hangszigetelt bútorok és a függönyelválasztók segítségével az egyes tereket az alkalmilag változó igényekhez lehet igazítani. A nyilvános tanulópontok, konzultációs termek és a büfé mellett két – nők és a férfiak számára alkalmas – imaterem is helyet kapott az épületben. Az anyaghasználat sajátos módon reflektál a közösség sokszínűségére. Bárhonnan is származunk, egyek vagyunk – ezt szimbolizálja az enteriőröket uraló fehér szín, amely a spektrum minden színét magában hordozza. A textúrákkal és struktúrákkal való játék révén vizuális változatosság jellemzi a Learning Centert, a fehérrel kontrasztba állított fa pedig az egyetemet körülölelő Nagyerdő kiterjesztéseként is értelmezhető. Az enteriőrökkel párhuzamosan alakult a grafikai arculat is, melyet Balázs Éva jegyez. A tipográfiában, jelrendszerben visszaköszön az az örvénylő motívum, lendületes forma, ami az épület sajátja.